Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Övrigt
 Prata med redaktionen på Filmcafe.se
 Något lurt med sökfunktionen?
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 16 sep 2009 :  20:43:09  
Jag kollade hur jag landade, när man söker på manlig statist 50--60 år i Stockholms län och blev lite förvånad.

Jag fyller 61 innan året är slut, men än så länge är jag 60. Men när jag söker på 50--60 år, finns jag inte med, däremot när jag söker på 50--61 år. Det är ju inte så kul, eftersom jag kan tänka mig att rollbesättare/statistansvariga ofta rundar av, så att jag hamnar i gruppen 60--65 eller 60--70.

Vad värre är, är det inte spelåldern som borde återspeglas i sökresultatet? Eller ser sökfunktionen helt annorlunda ut för rollbesättare som registrerat sig som medlemmar?
Inlägg - 17 sep 2009 :  10:26:40  
Hej och tack för brevet!

Rollbesättarna ha fått bestämma hur de vill att sökverktyget ska fungera och angånde spelåldern så går det att söka på den också.

I det "Enkla" sökläget har flest rollbesättare önskat att endast ha med den riktiga åldern. Det finns dock rollbesättare som gärna vill söka på spelåldern istället och därför finns den med om du väljer att söka i "Avancerat" läge.

Med vänlig hälsning Robert
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

- Why did you kiss me?
- I was about to be hanged, it seemed like a good idea at the time.

The Mummy, 1999

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2019.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict