Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Anslagstavlan
 Titta på anslagstavlan
 Stunt för alla bakom kameran.
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 06 nov 2018 :  10:25:08  
Två dagar kvar att anmäla sig till min helt UNIKA WORKSHOP för bättre, säkrare och billigare stunt.

Vad är stunt egentligen och varför ska man använda sig av stunt i teater och film? Vilka krav kan en regissör eller andra filmarbetare ställa på en stuntutövare och vad har egentligen stuntkoordinatorn för funktion? Vi diskuterar dessa frågor och jag delar med mig av mina erfarenheter från filmvärlden i bland annat Hong Kong och Jackie Chans stunt team. Ni kommer få möjlighet att prova på olika stunt och jag förklarar varför kameravinkeln är avgörande för att få rätt känsla och realism i stuntscener.

Kursen riktar sig speciellt till dig som jobbar bakom kulisserna inom film, teater och/eller musikal. Är du producent, regissör, fotograf,manusförfattare och/eller 1stAD – boka NU DIREKT!

Efter denna dag kommer du ha större förståelse för hur stunt av högsta kvalitet kan göras säkert och snyggt utan att det kostar en förmögenhet.

Pris – 2499Kr (inklusive lättare lunch)

När – Söndagen den 11 nov kl 10-15. .
Var – Stuntstudion, Rotemannavägen 16, Alby

OBS! Begränsat antal deltagare. Först till kvarn gäller.

Du ANMÄLER dig genom att skicka ett mejl med:
Namn
Yrkesroll
Telefonnummer
till Martin@mzstunts.com.

Anmälan är bindande och sista dagen för detta är torsdagen den 8 nov.

För säkerhet(en)s skull!

VÄLKOMMEN!
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

I filmen Nosferatu (1922) är Greve Orlock filmad på dagen, när man ser filmen i svartvitt blir detta uppenbart. Det rättades till innan den officiella versionen av filmen hade premiär då delar av filmen tintades blå för att simulera natt.

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2018.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict