Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Skådespeleri
 Skådespelarmetoder
 Presentationsfilm - vad ska den innehålla?
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 18 maj 2018 :  20:32:16  
1. Förlåt mig om denna fråga har blivit besvarad flera gånger tidigare, men jag har sökt på forumet och ej funnit så jag beklagar åter igen ifall jag helt enkelt verkar dum i huvudet, ha överseende. <3

2. Hur filmar man - själv via mobil- en bra presentationsfilm åt ett produktionsbolag? Vad ska den innehålla?!
Har fått en förfrågan på att skicka in en snutt men vet inte vad jag ska berätta om.
Vill undvika ”jag gick på scenskolan 1997-1999” då det är lögn. Har däremot statisterfarenhet och spelat in kortfilm. Är nu redo för skådespeleri 2.0 etc etc. Ska jag lajja med dialekter? Vara osminkad? Glad eller teatralisk?

Tar tacksamt emot annat matnyttigt de kan tänkas vilja veta om mig.
Tack på förhand vänner!

/Ulrika
Inlägg - 19 maj 2018 :  15:10:17  
Som uppdragsgivare värdesätter jag om presentationsfilmen innehåller det som ej går att ta med i ditt CV.

Kan du tala tydligt så visa det i presentatonsfilmen. Kan du sjunga så visa det. Ar du akrobatisk så visa det. Osv.
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

Förutom att Yoda skymtar förbi i Halloween-scenen i ET, syns olika Star Wars-figurer i Elliot's rum. Star Wars skapare George Lucas gör en gentjänst då han kliper in massor av E.T.s i Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999).

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2018.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict