Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Skådespeleri
 Övrigt om skådespeleri
 Hur kommer man med på iallafall auditions
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 30 dec 2017 :  01:15:19  
Hej jag har bara en allmän fråga. Jag har varit medlem på jätte många såna här sidor. Men aldrig blivit kontaktad, jo en gång. Men alltså jag får aldrig chanser till castings, Mitt CV är precise normalt, och jag fattar att dem kanske inte vill ha en skådespelare utan utbildning osv men man borde väl iallafall få tid för castings alltså auditions, jag hittar olika annonser och skickar in och nu har jag alltså varit medlem kanske 1 år ungefär. Jag är dock inte medlem, men är det verkligen så viktigt? jag vill bara ha tips är det värt att köpa premium eller kommer produktionsbolagen fortfarande inte höra av sig, eller om ni har några andra tips hur man liksom kommer vidare får tid för auditions osv iallafall får möjligheterna eller handlar det bara om kontakter som alla säger?
Inlägg - 30 dec 2017 :  19:36:10  
I ditt CV har du ej angett några meriter.

Det enklaste sättet för dig att åtgärda det är kontakta personer i din del av landet som saknar möjlighet att betala. Kontakta lokal-TV och andra ideella föreningar för filmskapande. Kontakta teatrar.
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

- Guns don`t kill people, people kill people

Romeo most die, 2000

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2018.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict