Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Skådespeleri
 Övrigt om skådespeleri
 Hur effektivt är Filmcafe?
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 21 dec 2017 :  09:12:13  
Hej!
Jag funderar på att någon gång skaffa en prenumeration på någon av de olika betalsidorna. Ett exempel är filmcafe.se.

Men jag undrar till er som varit medlemmar här ett tag, hur mycket det ger?
Får ni några jobb?
Har ni fått gå på någon provfilmning?
Är det värt att betala summan?

Inlägg - 22 dec 2017 :  18:27:01  
Betalda arbetstillfällen inom film/TV finns framförallt i Storstockholmsområdet i andra hand Göteborg-Trollywood och Skåne. Föga i resten av landet

En gång för länge sedan besökte jag hemsidan för film- och TV-producenterna. Ungefär 100 medlemsföretag av olika storlek. Flertalet i Storstockholmsområdet, något tiotal i Göteborg resp Skåne och bara ett i resten av landet.

Teater är lite jämnare fördelat.

Obetalda uppdrag är ännu jämnare fördelade. Vill du ha obetalda uppdrag så kan du kontakta relevanta filmarbetare i din geografiska närhet. Och ännu hellre, närmaste föreningsdrivna lokal-TV-station eller annan filmskaparförening.
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

Leonardo Dicaprios första framträdande framför en kamera var i en reklamfilm för mjölk.

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2018.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict