Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Övrigt
 Kommentera klipp och artiklar på Filmcafe.se
 Kommentarer om artikel: Min tid var då
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 04 okt 2017 :  12:41:38  
Inläggen nedan är kommentarer på en av våra artiklar. Min tid var då.
Du kan läsa artikeln här: https://www.filmcafe.se/artikel/artikel.asp?art_id=332
Inlägg - 04 okt 2017 :  12:41:38  
Kul att läsa! Själv var jag pingstvän en gång och det blev en del skratt med allt ”prisa gud”, ”amen” och ”halleluja”.
Till toppen av sidan
Inlägg - 04 okt 2017 :  21:00:34  
Jag var en pianoelev och jag lärde mig att de gör ganska många fusk på en sådan inspelning. Det var så nervöst så det blev inga blooper och skratt på just den scenen.
Till toppen av sidan
Inlägg - 05 okt 2017 :  14:15:59  
”Vår tid är nu” tror jag kommer att bli en mycket uppskattad TV-serie. Själv fick ja medverka vid nio inspelningsdagar i några olika karaktärer, så visst går det att återanvända oss statister. I serien har jag åkt både tåg och spårvagn, varit sjukhuspatient, gatuflanör och restauranggäst.
Många roliga upplevelser tillsammans med ett underbart team och alla trevliga statistkollegor.
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

- Life moves pretty fast. If you don`t stop and look around once in a while, you could miss it.

Ferris Bueller`s day off, 1986

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2017.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict