Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Övrigt
 Kommentera klipp och artiklar på Filmcafe.se
 Kommentarer om artikel: Missa inte detta i ditt CV
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 30 aug 2017 :  01:55:27  
Inläggen nedan är kommentarer på en av våra artiklar. Missa inte detta i ditt CV.
Du kan läsa artikeln här: https://www.filmcafe.se/artikel/artikel.asp?art_id=328
Inlägg - 30 aug 2017 :  05:59:57  
Tack för alla tips Robert !! :)
Till toppen av sidan
Inlägg - 30 aug 2017 :  10:14:24  
Jag som en normalväxt men kort i rocken 153 cm. Över havet.
Korad som sjöns minsta bartender och världens minsta FN-soldat genom tiderna.
Får många film/reklam uppdrag, just för att jag är kort och bjuder på mig själv.
Vet inte om det är en talang. Men en sak vet jag. Jag sticker ut, just för att jag är jag.
En glad liten ”skit” Som bjuder på mig själv. :)
Till toppen av sidan
Inlägg - 30 aug 2017 :  10:35:12  
Talang vet jag inte... men jag spelar cello på fritiden och har gjort det i många år. Det gjorde att jag var med och spelade i en orkester i en Volvo-reklam. Sen blev vi bortklippta det mesta av orkestern, men jag fick iallafall uppdraget tack vare att jag spelar cello.
Till toppen av sidan
Inlägg - 01 sep 2017 :  09:21:23  
Tack för tipsen !
Till toppen av sidan
Inlägg - 04 sep 2017 :  11:45:54  
Tack för bra tips!
Till toppen av sidan
Inlägg - 11 sep 2017 :  21:27:46  
Tack för tipsen, jag hoppas dom stämmer fullt ut. Alltid svårt nästan att veta med säkerhet skulle jag tro men du vet nog mer än mig gällande detta. Definitivt, är min halvt kvalificerade gissning. Jag skulle prata som en ”söderkis”, vid ett tillfälle och det funkade inte alls. Jag fick in ett eskilstuna-mål och fastnade i det. Kan ha kört sig rejält, men EN får ju hoppas det inte blev för veligt. En annan gång staterade jag som besökare (bla) i tennispublik i spelfilm, SAMT i en tennishall i tv-serien; gynekologen i Askim. Tennis och basket är mina starkaste sidor inom sport, och jag ser det som högst rimligt det är avgörande för en medverkan. Ps basket har jag inte varit tydlig med generellt innan, men kan tyckas inte vara så relevant med basketfilmer i svensk media. Hoppas på ändring där.* Hint***
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

- Mom, I want to meet a girl. I haven`t really thougt about it much. Just these past fifteen years or so.

Blast from the past, 1990

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2017.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict