Facebook, Twitter, Google eller Windows Live
Jobbannonser, marknadsföring och branschkontakter

Sök i forumet | Forum-FAQ
 Alla kategorier
 Filmskapande
 Filmer på gång
 KVINNLIG HJÄLTINNA SÖKES!
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna

Dela forumtråden med dina vänner

Rubrik  
Publicerat - 10 dec 2016 :  20:01:38  
Tjenare! Eftersom mitt förra projekt var ett ganska djupt och personligt drama som jag själv tyckte var en givande upplevelse, så vill jag numera gå in på nått som är helt annorlunda.

Filmen är ett sci-fi-action-äventyr med laserkanoner och sjuka vapen. Väldigt lågbudget, men ytterst roligt. En helt annan genre från det jag tidigare gjort. Med andra ord, ett drömprojekt.

Finns det någon i Halland som skulle vara engagerad att spela huvudrollen, Mira? Filmen är en kortfilm.

MVH

Robin Andersson
Inlägg - 10 dec 2016 :  20:53:12  
Mira får nog sägas vara ett passande namn i en sci-fi film eftersom det är namnet på en stjärna. Och det är trevligt att det filmas i den del av Sverige där jag växte upp.

Men sannolikheten är liten att du hittar rätt person genom ett foruminlägg. Gör därför hellre så här. Skriv till personer i Halland, en efter en tills du får napp. Har du ej fått svar inom två dagar så är det dags att fråga nästa.
Till toppen av sidan
Inlägg - 10 dec 2016 :  22:54:35  
Tycker facebook funkat bäst för min del. Gå med i några olika grupper så borde du hitta någon.
Tex "Skådespelare sökes"
Till toppen av sidan
Inlägg - 11 dec 2016 :  00:28:43  
Jag försöker även på dessa sätten. Men eftersom jag vill få respons rätt snabbt, så slänger jag ut så mycket som möjligt. Och den förra skådisen jag fick kontakt med var med hjälp av foruminlägg här.

Tack för hjälpen, i alla fall. :)
Till toppen av sidan
  Rubriker
 Du måste vara medlem för att delta i diskussionerna
Gå till:
© 2000-2002 Snitz Communications Till toppen av sidan
Snitz Forums 2000

Besök oss på Facebook Följ oss på Twitter Besök oss på Youtube Följ oss på Instagram
Filmcafé Sverige AB    Postadress: Box 2920, 187 29 Täby    E-post:info(at)filmcafe.se

David Lynch (I) tackade nej till att regissera Star Wars: Episode VI - Return of the Jedi (1983) för att istället regissera "Dune."

© Copyright Wallentinus Mediaproduktion & Intrig Film & TV, 2002-2017.
Detta material är skyddat enligt lagen om upphovsrätt. Eftertryck eller annan kopiering förbjuden.

XHTML 1.0 Strict