|
Rubrik |
Publicerat - 07 apr 2012 : 23:23:45
|
Hej! Den ideela Filmproduktions föreningen Uppsala filmteam söker fler som vill Skådespela och medverka i våra filmer oavsett om du vill medverka framför eller kameran eller bakom eller med annat område inom våra produktioner får du gärna höra av dig och vi har alltid en plats för dig. vi vänder oss framförallt skådespelare mellan 16-30år med en del undantag.vi har inga större antagnings krav det viktigaste är att du gillar att göra FILM. . och så vidare vi sysslar mest med kortfilmer men även lite längre filmer. för mer info eller intresse ansökan Maila Uppsalafilmteam@hotmail.com Mvh |
Ändrad av - Erik den 19 aug 2012 17:20:03
|
|
Inlägg - 08 apr 2012 : 08:15:30
|
Hej
Erik
Mats Lindblom är intresserad av att skådespela.
jag finns på you tube sökord mats lindblom och där ligger mina trailers.
Tomten
Fanatikern
sista söndagen
mfl.
hör av dig om du är intresserad.
mvh
mats lindblom skådespelare sångare |
 |
|
Inlägg - 12 apr 2012 : 10:37:06
|
| Väldigt intresserad! :D |
 |
|
Inlägg - 23 apr 2012 : 12:26:59
|
| Det är tänkbart att man kan bidra med musik, beroende på vad det gäller. |
 |
|
Inlägg - 01 maj 2012 : 22:03:57
|
Hej Ni i Uppsalafilteam . Jag är intreserad som skådespelare. Hör gärna av Er om Ni har något intressant på G. MVH/Karl Martin |
 |
|
Inlägg - 10 maj 2012 : 13:04:04
|
Hej, jag är intresserad av att medverka framför kameran. Hör av er om ni har något som skulle passa mig!
Må så gott, Alexandra |
 |
|
Inlägg - 13 maj 2012 : 19:52:47
|
| Hej Alexandra har du nån Email du vi kan nå dig på? |
Ändrad av - Erik den 13 maj 2012 19:53:10 |
 |
|
Inlägg - 23 maj 2012 : 21:09:54
|
Sorry Erik såg inte detta förrän nu. Här är min emailadress alpet66@hotmail.com Hälsningar/Alexandra |
 |
|
Inlägg - 24 maj 2012 : 10:53:35
|
Hejsan,
Även jag är intresserad av att skådespela. Har vana från olika genrer, allt från komedi till drama och har medverkat i allt från kortfilmer och långfilmer till teatrar och reklamer. Men det kan ni läsa mer om i mitt CV, haha.
Hör gärna av er om ni har något ni tror jag kan passa i! |
 |
|
Inlägg - 13 jun 2012 : 20:06:28
|
citat: Originalet postat av Fredrik Andersson
Hejsan,
Även jag är intresserad av att skådespela. Har vana från olika genrer, allt från komedi till drama och har medverkat i allt från kortfilmer och långfilmer till teatrar och reklamer. Men det kan ni läsa mer om i mitt CV, haha.
Hör gärna av er om ni har något ni tror jag kan passa i!
Hej Fredrik har du en email vi kan kontakta dig på?
Mvh Uppsala filmteam |
 |
|
Inlägg - 14 jun 2012 : 13:51:00
|
Tjena! Jag heter Linnea och är 23 år. Låter mycket intressant att få kontakt med er och medverka i lite produktioner :) Hör gärna av er! Ha de fint! Linnea |
 |
|
|
|
Inlägg - 18 jun 2012 : 06:33:56
|
citat: Originalet postat av Linnea Lundmark
Tjena! Jag heter Linnea och är 23 år. Låter mycket intressant att få kontakt med er och medverka i lite produktioner :) Hör gärna av er! Ha de fint! Linnea
Hej Linnea!! vi kommer förmodligen kontakta dig vid nästa Produktion dock kommer det dröja ett tag tills vi gör nästa produktion för nu på i början av sommaren e så många som medverkar bortresta. skulle du kunna maila ett telefon nr som vi kan nå dig på?
Mvh Uppsala Filmteam
|
 |
|
Inlägg - 18 jun 2012 : 15:01:43
|
Hej där, Om ni har behov för ännu en skådespelerska får ni gärna höra av er! Bor I Uppsala så jag finns på plats. Har sysslat med teater i flera år, inte prövat film hittills men skulle gärna vilja! Ni kan nå mig på sofie_heinsvig@hotmail.com :) |
 |
|
Inlägg - 29 jun 2012 : 15:53:51
|
Jag bor i Uppsala och ställer jättegärna upp! Jag har hittills bara agerat, men har inget emot att prova stå bakom kameran! Är hemma i stort sett hela sommaren förrutom vecka 32, så det är bara att höra av sig! :) rebeccadahlquist@hotmail.com |
 |
|
Inlägg - 02 jul 2012 : 20:08:24
|
Tjena. Jag heter Emil Bergqvist och är utbildad ljuddesigner. Om ni behöver hjälp med ljud så ställer jag gärna upp. Jag jobbat med många kortfilmer tidigare och har stor erfarenhet när det kommer till ljudläggning, foley, mixning, surroundmixning i 5.1 samt 7.1 och b-ljud.
Så om ni behöver en ljudkille så är det bara att höra av er. Min mail är emil.bergqvist@live.se
Lycka till med era produktioner.  |
 |
|
|
Rubriker |